Avast – blokada nieszyfrowanego dostępu do poczty

///Avast – blokada nieszyfrowanego dostępu do poczty

Avast – blokada nieszyfrowanego dostępu do poczty

Skonfigurowałem dzisiaj u klienta konto pocztowe w programie Thunderbird 15.x. Pewien swojego sukcesu robię pierwszy i zazwyczaj ostatni test – wybieram POBIERZ i … błąd.

Rodzaj błędu:                     (dokładnie tak – pusto).

Znowu admin nabroił – pomyślałem .. poczta nie funkcjonowała zarówno po protokole POP3 jak i IMAP. Po telefonie do admina stałem się nieco mądrzejszy…

Okazuje się, że najnowsza aktualizacja Avasta (sprzed kilku dni) blokuje nieszyfrowany dostęp do poczty.
W moim przypadku pomogło wejście w:
1. Avast
2. Ochrona poczty


3. Zaawansowane
4. Konta SSL


5. Przy widocznych kontach wybrałem „brak” szyfrowania.

Czy jest to problem? generalnie taka funkcjonalność jest na korzyść Avasta . Warto byłoby jednak jakoś widocznie nas – userów poinformować ..

Skomentuj wpis

komentarzy

By | 2012-10-23T14:22:04+00:00 Październik 23rd, 2012|Gotowe rozwiązania IT (porady, solucje)|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment